Parts of you, are parts of me.

hejhej!
Igår var en dunderkväll! ni är bäst tjejor!
mat, glögg, film och matroulett, skit kul !
Malin och julia sv här i natt, vaknade en halvtimme innan malin pappa kom och hämtade dom, så efter det har jag degat vid datan, men nu är micci här och jag fixar hennes naglar ;) ska ta kort på mina jul-naglar i dag också!
i mrg är det skola, men chill asså ;) jul snaaaart :D
på tisdag har vi dodgeball hela dagen, eller aa, till 12. ;) ÄR fett taggad :D
och så sover jag hos julia på tisdag också, och stress shoppar julklappar så också, ni vet, får barnbidraget då ;dd
vi hörs snart! för nu har miccis nagellack torkat ! puss /gaby
4:de advent <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0