My heart's a stereoooooooooo

Hejhej!
Idag så var det ganska chill dag. Jag stack till tandläkaren vid 14, och då fick jag någon äcklig sak i munnen, så det var ingen ideé att åka tillbaka till skolan så jag stack hem med pappa. Det smakar blä i munnen fortfarande -.-
Redan onsdag i mrg! :O
Då ska jag göra lite engalska, och sen på torsdag sticker jag och julia till stan och pluggar mer där.
asså vi har typ 287394872349283496234961341 uppgifter på engelskan till på fredag, visst fick vi dom för nån vecka sen, men jag har varit sjuk, så jag bara : kuuuuuuuuuul.
Irriterad, och min lärare kommer lägga betyg på måndag, så jag MÅSTE vara klar tills på fredag... -...................-
ARG.
OCH JAG FATTAR INTE ETT SKIT, FKN FEL SIDOR OCH ALLT!!!!!
var tvungen, jag orkar inte ...
Ha det så bra så ska jag pigga upp mig med lite 1D och JB ;) puss /gaby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0