I would never win this game without you


iloveu twinsis ♥

Träffade Emelie nu på kvällen. Vi gick runt hela årsta och typ halva salabackar och bara pratade, det är så skönt att bara få dela sina tankar med någon och emelie är så bra på det då hon ofta tycker lika!

Va med mamma på Gränby tidigare idag :) Köpte en kavaj som jag ska ha till min klänning på julafton och kanske till min outfit till nyår. Fick även en grymt snygg tröja av mamma ( visar bild i nästa inlägg) fick även med mej några julklappar hem.

Jag kommer verkligen inte på vad jag ska köpa till pappa, morfar , farfar och lillebror i julklapp, någon som har nåt förslag på vad man kan köpa? alla förslag är välkommna :) 
 
Godnatt ♥ - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0