I hear you calling in the pouring Rain..

Godmorgon!

Igår var det ju lucia, och jag och Julia var med i 9ans lucia tåg , för dom behövde fler, så vi och jossan hoppade in. Men iallafall så hade vi fullt upp igår! Vi hade 4 "tåg", och det var bara att köra på, halsen och fötterna gör LAGOM ont idag säger jag bara.... Och sen när vi slutade så åkte jag och julia hem till henne, vi klädda granen, halv sov, och åt. Sen drog det vidare till gränby för att kolla på hennes lillasyster som var med i ett lucia tåg. Sen när jag kom hem var jag as trött. Så jag somnade faktist på soffan(aa) sen vid 21 gick jag och la mej, för jag höll på att dö av trötthet... Men sen när jag väl la mej var jag inte trött, så jag satte på ett talband, men det gick ju nt bättre, så somna vid 23-00-.- sen gick jag upp vid 6, och nu sitter jag i skolan! Vi har HK första lektionen, så jag slipper svälta!!! :dd haha , men nu ska jag spendera min tid med att kolla ut genom fönstret tills nån kommer hit... Hejdå, puss/Gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0