I keep danicing on my own

shenareshenare!

Igår så hade jag spa kväll med Julia G , as mysigt, jag dööör! Vi satt i badet från 23.00 till 1.00...



oh yeah, i love it!

Efter vi hade badat och legat i badet å kollat på Harry Potter så skulle jag duscha å tvätta håret. Jag kan säga att jag aldrig har duschat halv 2 på natten förut...
Efter det så duschade Julia, och sen kände vi att vi var hungriga.. Så vi gick och tog riskakor och yougurt i glas och sen för att inte alla andra skulle vakna av att vi pratade så gick vi in i hennes förråd och satte oss på golvet.

Thats how we do it.



Idag så ska vi bada och sola, ska cykla hem och hämta bikini nurå, sen så sover jag här ikväll igen, och i morgon bär det av till kolmården! Awesome!


ha det bäst nu! puss på er */gaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0